engager konferencegæster


Tusindvis af gamingentusiaster rejser hvert år til Jönköping i Sverige, hvor verdens største computerfestival, DreamHack, afholdes. Festivalen stod med en konkret udfordring: at få guidet sine gæster fra festivalområdet og ind til Jönköping, hvor deres mange kommercielle partnere befinder sig. DreamHack ønskede at skabe merværdi og aktiv underholdning for deres gæster og samtidig engagere deres lokale kommercielle partnere. 

Midlet til at opnå Dreamhacks mål var at anvende StoryHunt. I Dreamhack regi, fungerer vores koncept og platform som en besøgsguide, der skal guide gæsterne ind til byen og aktivere Dreamhacks kommercielle partnere. 

Desuden har vi i samarbejdet med Dreamhack tilføjet et ekstra element til vores platform; en skattejagtsfunktion. Når man tager på en skattejagt gennem StoryHunt skal man besvare et spørgsmål for at få vist det næste punkt, hvilket skaber en mere interaktiv oplevelse, som også indeholder et konkurrenceelement.

Skattejagten skaber helhedsoplevelsen 

“Grundlaget for StoryHunt er en god start for udviklingen af vores digitale besøgsguide. Vi udvikler besøgsguiden sammen med Storyhunt, og vi tror, det bliver fantastisk og kommer til at forbedre oplevelsen for vores festivalbesøgende i Jönköping,” siger Christoffer Melin, der er International Expansion Manager hos DreamHack, 

DreamHack så fra begyndelsen af et potentiale i at anvende vores platform til deres koncept “City of DreamHack”, der skal give deres besøgende en helstøbt oplevelse, hvor byen kommer i spil på en ny måde. 

Et fremtidsorienteret samarbejde

“StoryHunt er en engageret, smart og fremtidsorienteret virksomhed. De arbejder tæt på os og er glade for at udvikle en skattejagt på det produkt, vi hos DreamHack leder efter,” siger Christoffer Melin, der er International Expansion Manager hos DreamHack.

Vi er glade for samarbejdet med Dreamhack, som har store visioner for fremtiden. Sammen tror vi på, at vi kan bygge noget rigtig stærkt.